Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Torsdageftermiddag

Av Sofia Ohlsson - 12 november 2009 14:12

AAAAH, Tiden jag längtat efter är äntligen här, provet över, bra tv ikväll, jag ska fira med en chokladkaka och god mat, någon som har ett bra förslag? Något som inte är spaghetti och köttfärssås (det åt vi igår). Jag behöver egentligen sova riktigt länge men två inlämningsuppgifter väntar. Psykologin är det mest bråttom med eftersom den ska in på måndag, Malin ska skicka över vår uppgift via msn så jag är ändå beroende av när hon kommer in. Sen är det religion också som ni vet, men den är det en hel vecka kvar på så jag ska nog njuta lite av min nyfunna frihet. Jag funderar faktiskt på att gå ut en runda och ner på stan, är sugen på att köpa något haha, inte bra och jag har faktiskt inte råd. Inför jul ska man spara sina pengar, jag har planerat att lägga runt 1400 på julklappar, det är tre stora julklappar och två-tre mindre som ska köpas så det är väl lagom. I och för sig kunde jag köpt min brors julklapp men jag väntar nog, har redan bestämt vad han ska få sen är det mamma och pappa kvar som är svårast, får nog fråga vad de vill ha. Jag har ingen ledig dag att åka och köpa alla på verkar det som, troligtvis den 12 december, får höra om någon vill följa med.


Nu ska jag se om det finns något kvar av spaghettin och köttfärssåsen så jag kan få lite näring i mig. Vi hörs senare i eftermiddag eller ikväll, hoppas ni har det bra tills dess, hej hoppp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ohlsson - 29 december 2011 17:31

Tänka sig vad snabbt det här året har gått, det är bara två ynka dagar kvar av 2011 och själv känner jag att jag är kvar i 2009/2010 någonstans. Vad har hänt i år egentligen? Jag inledde året med att fylla 20, gå juristprogrammets andra termin, vara ...

Av Sofia Ohlsson - 28 december 2011 19:50

... i ett och samma inlägg! Tokiga dagar.. Igår åkte då jag, mamma och Eva till Köpenhamn för en heldag tillsammans. Mamma fick ju i julklapp av mig, tanken var att vi skulle åka till helsingör men hon valde att lägga till lite pengar själv och åka t...

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2011 11:53

Hej svejs annandagsfejs! Idag är jag hemma ensam fast så mycket hemma ska jag nog inte vara. Jag sov lite för länge idag och visst hade jag mått bra av att läsa lite socialförsäkringsrätt istället för allt annat som jag ska göra men så gav jag mig sj...

Av Sofia Ohlsson - 24 december 2011 22:30

Här blir visst ett litet inlägg i alla fall. Jodå, julafton lider mot sitt slut och jag ska snart sova men tänkte passa på att skriva ner lite om hur min dag har varit. Självklart har jag haft världens bästa julafton i år igen, det bästa är ändå att ...

Av Sofia Ohlsson - 23 december 2011 09:09

Tjolahopp, det är så skönt att vara hemma och nära en dator, nu kan jag blogga hur mycket jag vill, eller i alla fall mer än en gång i månaden. Det var en väldigt mysig dag i Karlskrona igår, jag och mamma fikade, gick på stan och hade det sådär mor-...

Ovido - Quiz & Flashcards