Alla inlägg den 14 november 2010

Av Sofia Ohlsson - 14 november 2010 18:00

Aloha vänner, idag har det varit en riktigt slapp dag, jag skulle plugga, har hunnit igenom nästan sjuttio sidor men det är inte okej för det är på första boken av fem stycken och så tar det ju så lång tid att markera och hitta de viktiga sakerna i texten, den blå pennan har varit min vän idag iallafall. Det är så härligt att köpa eget studiematerial och få kladda så mycket man vill, allt för att hitta lättare på en tenta.


Annars har jag varit på Maxi två gånger, tittat på Tv, fått igång min egna dator med det trådlösa internetet och varit lite söndagsledig. Om en vecka ska jag och Malin prata på skype för första gången på HUR länge som helst, gissa om jag saknar henne och allt bus. Lilla malinkompis, i miss ya.


Nu ikväll ska jag och mamma laga thailändsk fläskfilé, det är verkligen mumma big time, jag lovar er, godare mat får man leta länge efter. Här nedan kommer lite bilder på mitt hår, tyck till, eller inte, det är fritt val, jag tror själv att jag ska försöka med lite av de ljusare partierna som ni ser bak i håret, lite mer av den färgen i hela överhåret, men annars är jag nöjd. Vad tycker ni?


HA DET GOTT ALLA VÄNNER.


   

Ovido - Quiz & Flashcards