Alla inlägg den 4 november 2010

Av Sofia Ohlsson - 4 november 2010 19:06

Dagarna bara går och det känns som om jag inte får något gjort, alls! Det är tenta om knappt fem veckor och nästa vecka ska jag börja plugga igenom allt, nu har jag ju mitt PM som jag tänkt lämna in innan jag börjar med det andra bara, en sak i taget.


Jag som funderade på att bli journalist om betygen inte ville sig väl och tog in mig på juristprogrammet, jag är ganska glad att det blev som det blev också, för som jurist får man också skriva mycket och det är så roligt men ack vad svårt att veta vad och hur och när och allt som känns lite småjobbigt, det är tur att vi får personlig respons på den här uppgiften.


Ja det är ungefär så mitt liv ser ut nu, lite småtråkigt för er att läsa om tror jag, det är lite höstdeppigt här och jag behöver verkligen något som inspirerar mig till att orka med just nu, men det kommer väl!


Nej nu ska jag sluta tråka här, jag återkommer när jag har något roligare att skriva om, hoppas jag! Hej så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards