Alla inlägg den 13 november 2010

Av Sofia Ohlsson - 13 november 2010 22:57

Jag är inte blond längre, jag kände för en förändring, det blev mörkare än jag tänkt men det känns fräscht och lite höstigt, jag behövde nog det. Sist jag var mörkhårig och blev blond igen så bestämde jag mig för att aldrig gå tillbaka till det mörka, ibland ångrar man sig. Framifrån ser jag mörkare ut men baktill är det mer ljusa slingor så det är väl inte mörkbrunt direkt. Förändring förnyar helt enkelt.


Ni får se bild imorgon för nu är jag så trött att jag knappt fattar att ögonen fortfarande är öppna, nu har jag iallafall bokat om Harry-biljetterna, for real this time hoppas jag. Jag och Jennifer ska gå på torsdag, inte premiär men så nära det kan bli nästan.


Nej nu måste jag lägga mig, hela kroppen värker. HEJ PÅ ER.

Av Sofia Ohlsson - 13 november 2010 08:47

Det är läskit vad snabbt veckorna går egentligen. Man hinner knappt blinka och så har ännu en måndag, tisdag, onsdag, torsdags och fredag hunnit flyga förbi. Och vad har jag åstadkommit? Inte mycket mina vänner, två seminarier, en övning och en föreläsning, ungefär så mycket hann jag med. Imorgon ska jag minsann börja med tentapluggandet, jag har legat i lä alldeles för mycket och med två lediga dagar nästkommande vecka har jag ingenting att skylla på, här ska läsas så in i!


Sedan vill jag rikta ett STORT Grattis till världens bästa Malin som fyller 19 år idag, jag hoppas hon får en fantastisk dag, jag vet att hon befinner sig på ett fantastiskt ställe, i England med en nära vän vid sin sida så det råder väl ingen större tvekan om att hon får det bra? Grattis igen kära vän <3


Om jag skulle dra mina planer lite kortfattat så ska jag snart bege mig ut för att ta bilen till Kristianstad, äntligen ska min fruktansvärda frisyr får sig en rejäl uppfräschning, men hur och vilket resultat det kommer bli, ja det kan bara tiden utvisa. Ikväll beger jag mig hem till far och CO för att fira pappa lite tidigare, han jobbar imorgon och så kan det ju vara trevligt att komma dit en lördagkväll. Annars ska jag mest ta det lugnt denna lördag, men som ni ser ovan blir det nog inte många stunder över. Vi hörs när vi hörs, ha det så bra kära läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards