Alla inlägg den 6 november 2010

Av Sofia Ohlsson - 6 november 2010 17:57

köpa en trisslott, vinna en miljon och investera i en lägenhet så jag kan ta tag i mitt liv och orka plugga, leva, bara tänka på mig själv och sluta oroa mig för allt.


Ja lite så känner jag jämt och ständigt, jag orkar inte pendla mycket mer, två timmar (i bästa fall) som går till spillo, när jag kommer hem orkar jag inte plugga, och vid den händelsen att jag orkar eller måste, då har jag inget skrivbord och inte min egna dator som jag kan använda mig av. Nej det får ske lite skärpning, ingen förstår nog riktigt hur det känns, att sova i en bäddsoffa, vakna minst fyra gånger varje natt och vara trött hela dagarna. Att inte orka eller känna glädje för det enda jag vill och någonsin har velat.


Nej det är ingen jättebra tid just nu, jag känner mig faktiskt lite utlämnad och utfryst av systemet, hur ska jag lyckas med allt när jag inte har förutsättningarna för det? Hur ska jag orka med tunga studier när jag inte sover om nätterna?


Nu har ni hört mig klaga lite, ni förstår säkert varför jag är lite trött och irriterad nu för tiden, hoppas ni har överseende och att jag får vara glad snart igen. Ha det!

Skapa flashcards