Alla inlägg den 20 november 2010

Av Sofia Ohlsson - 20 november 2010 14:53

Härliga lördag är här, jag gick upp halv nio ungefär, helt på eget initiativ eftersom jag kände mig pigg, det är så skönt att gå upp för att man känner det och inte för att klockan är tillräckligt mycket! Jag gjorde mig iordning och vid tio tog jag bilen till stan, jag hade lite ärenden, bland annat ute på Vilan så jag var tvungen att köra. I stan fixade jag med både det ena och det andra, en inpackning och ett spray som är värmeskyddande till mitt hår till exempel. Nu kanske min frisör blir glad, ja inte personligen kanske men förhoppningsvis blir inte håret lika slitet och kan kanske växa lite mer. Jag köpte med mig två sallader hem till mig och mamma som vi lunchade på, ja mamma betalade, dealen är att jag står för mina luncher på veckorna om jag nu inte äter hemma. Nu jobbar mamsen i Ronneby och jag har läst igenom tre av fyra länder i min bok om komparativ statsrätt samt läst ut europarättens grunder och överfört lite anteckningar till Sveriges författning-boken. Därför ger jag mig själv en välförtjänad slappepaus på x antal timmar, jag tänkte lägga mig i soffan och kika lite på TV. Sen ska jagh fixa mat till ikväll också, några förslag? fantasin är inte riktigt på topp. Resten av dagen ska jag förhoppningsvis hinna med de resterande länderna så jag bara har två böcker kvar sen, tenta om två och en halv vecka, suck, jag som knappt hämtat mig från den senaste. Men efter det väntar uppsats och välförtjänt jullov så det är väl rätt okej ändå.


Ha det gott kära läsare!

Skapa flashcards