Alla inlägg den 18 november 2010

Av Sofia Ohlsson - 18 november 2010 07:37

Ny dag, nya tag. Det börjar komma lite mer rutin i mitt liv nu, jag går upp runt sjutiden och gör mig iordning, det är rätt skönt, mindre skönt är den väntande tågresan som tar drygt en timme enkel resa, jag antar att allt blir mycket bättre när jag bor i Lund, då kan jag gå pp sju och vara på juridicum vid halv nio, mer plats i läsesalen, mer tid till pluggandet, mindre tid till att må illa på tåg! Det är faktiskt inte långt kvar tills jag flyttar så det känns mycket bra.


Idag ska jag inte stanna så länge i Lund som jag gjort de tidigare dagarna, hela veckan har jag varit hemma efter halv åtta varje kväll, det är lite jobbigt när man går hemifrån strax efter åtta på morgonen vill jag lova. Men ikväll är det nya bud, jag sitter väl kanske kvar en timme sådär, sen tar jag minsann tåget tillbaka, kvart över fyra idag ska jag nämligen möta Jennifer och så ska vi på bio, HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL 1 står på schemat, oj vad jag längtat, är nästan lite nervös, är jag redo för början på slutet liksom? Jag tror det.


Nu tänkte jag packa min skolväska, visst låtet det gulligt? och sen cyklar jag väl till stationen. Hoppas ni får en fin dag, Heeeeeej.

Ovido - Quiz & Flashcards