Alla inlägg den 27 november 2010

Av Sofia Ohlsson - 27 november 2010 12:08

Sedan i onsdags har jag haft en jobbig känsla i bröstet, på riktigt, det gör liksom ont i lungan när jag andas in, kanske är det ett revben som ligger och skaver litegrann, men så länge som fyra dagar? Ja, kul är det i varje fall inte.


Efter att ha gått upp sju fyra dagar och sex en dag den här veckan, så sov jag med gott samvete till klockan tio idag. Därefter har jag mest tagit det lugnt, en lång dusch med hårinpackning, lite tv-tittande, planering av kvällens måltid och så har jag surfat omkring här vid datorn en stund.


Nu ska jag antagligen sminka mig, klä mig ordentligt och gå ut på stan. Jag ska egentligen plugga men eftersom mamma inte kommer hem förrän sent ikväll så har jag nog gott om tid till det senare tror jag. Hoppas ni har en fin dag och att jag kommer igång med pluggandet som jag ska. Vi hörs, hej!

Ovido - Quiz & Flashcards