Alla inlägg den 18 december 2010

Av Sofia Ohlsson - 18 december 2010 17:11

Goder dagens bloggen. Idag sitter jag mest i min lägenhet och slappar, gör allt jag inte borde och ignorerar allt jag borde göra. Men så ska väl en lördag vara också. Igår kom mamma och hälsade på och jag bestämde mig för en spontantripp till Kristianstad och följde med henne när hon åkte hem. Min faster firades så jag smög inom där någon timme och desstom fick jag spendera lite tid med mamma och katterna så det var väldigt trevligt. Men imorse åkte jag ner till Lund igen och sen dess har jag väl hunnit diska undan, äta lite, köpa de sista julklapparna, redigera min uppsats lite smått och titta på tv.


Ikväll ska jag spendera min tid framför trean som sänder både lite lättsmält komedi och Grinchen, ett julmåste! Snart ska jag nog påbörja lite kvällsmat, en julig Sofia's pastagratäng innehållandes ingredienser jag hoppas hitta i mitt kök, billigt och bra! Imorgon ska jag skriva det sista kapitlet i min uppsats tror jag, vi får väl se hur det går men jag har fram till tre på mig för då ska jag snacka med Mallanbrallan på skype och sen klockan sex ska jag träffa lite tjejer för att umgås innan alla åker på jullov, oh yes. Jullov soon to be...


Nu är det dags att fixa till lite i köket så jag får mat i mig så småningom. Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards