Alla inlägg den 13 december 2010

Av Sofia Ohlsson - 13 december 2010 08:18

Hej bloggen! Idag har jag startat upp dagen så sakta som möjligt, jag gick upp strax innan sju, tog en låååång dusch, fönade håret, sminkade mig, allt med ett par varv mellan datorn och tv:n. Nu ska jag bara klä mig lite vettigt, det vill säga vad som helst förutom Konattlinnet, kika igenom min disposition och så småningom gå bort till Juridicum. Klockan tio ska jag gå på handledning till uppsatsen och jag behöver nog verkligen hjälp, jag har ingen aning om var jag ska hitta material eller hur jag ska lägga upp mitt arbete. Efter handledningen hoppas jag verkligen att det känns något klarare sedan beger jag mig återigen till Kristianstad. Hemskt mycket farande de här dagarna. Jag ska till Sölvesborg ikväll också för att se Furulundsskolans lucia tillsammans med ett par killar från min förra klass och förmodligen stöter jag på fler gamla elever!


Imorgon ska vi till veterinären med tissetatt, det är återbesök för hennes tidigare besök på djursjukhuset bland annat. Imorgonkväll tänkte jag åka tillbaka till Lund och stanna i drygt en vecka innan jag tar jullov, då ska jag träffa Malin och mysa med familjen ett par dagar, för det är jag värd! (eller jag planerar att jobba tillräckligt med uppsatsen så att jag ska vara värd det. Nej nu får jag nog kika i reseplaneraren och försöka se hur min dag ska se ut, vi hörs!

Skapa flashcards