Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sofia Ohlsson - 16 december 2010 23:11

Kära dagbok.


Idag har jag gjort en hel del. Jag sov till halv nio ungefär därefter gjorde jag mig iordning och satte mig vid datorn. Skrev på uppsatsen ett par timmar med välbehövliga stopp vid facebook innan jag åt lite lunch, skrev lite till och diskade lite. Lite efter ett blev det ett spontanprat med Helena på skype, denna gången fick jag se henne på cam med, ååh, det är nog första gången jag såg henne sen vi sa hejdå till varandra i slutet av augusti. Efter att vi pratat städade jag lägenheten lite snabbt och gick till coop för att möta Bea, vi handlade mat och fika innna vi gick till min lägenhet och hade lite kusinmys hela eftermiddagen. Efter vi fikat vågade vi oss ut på stan, jag köpte två av de tre sista julklapparna jag hade kvar och så köpte vi en gemensam liten present till Theodor <3. Här hemma slog vi in klapparna, lagade mat och mös lite till innan hon tog tåget till Kristianstad.


Lite efter halv nio pratade jag och Malin på skype, det blev två timmar och en kvart, jisses vad tden flyger iväg när vi pratar. Nu är det bara ett par få dagar tills hon kommer hem och vi ska SEEES, jag längtar så mycket, vi ska umgås ett helt dygn i princip, äta gott, baka, ha slumber party i våra konattlinnen och helt enkelt ha a good time. Så mysigt det ska bli!


Nu ska jag snart krypa ner i sängen, somna till lite gamla scrubs-avsnitt och försöka sova ett par timmar innan det är dags för att sätta sig vid uppsatsen igen. Vi hörs kära läsare, ni är ett par få tappra människor, ha det så fint! Natti.

Skapa flashcards