Alla inlägg den 7 december 2010

Av Sofia Ohlsson - 7 december 2010 16:42

Så länge som jag haft mardrömmar om denna dag, i så många veckor har jag bävat inför att vakna upp och inse att det är tisdagen den sjunde december. Men dagen kom, inte helt oväntat, tillslut och uppstigning skedde strax innan sex i morse. Jag gjorde mig iordning och vandrade där efter till stationen där jag mötte Madde och Erika, vi hade följe upp till korsningen vid tornavägen där vi träffade Evelina, Karolina och Annika och sen tog vi oss gemensamt till Matte annexet där tentan skulle äga rum. Klockan åtta, eller någon minut i, började tentorna delas ut och sen satt jag fram till tolv innan jag bestämde mig för att gå, ungefär en halvtimme innan tiden var slut. Jag tycker inte om att säga hur det gick för jag är rädd att det aldrig lever upp till förväntningarna eller att känslan inte stämmer överrens med resultatet men man kan iallafall säga att jag gjorde mitt bästa, att jag hoppas på att jag plockade ett par poäng och önskar verkligen att jag lyckas bli godkänd, HÅLL TUMMARNA.


När jag var färdig traskade jag ner till stationen, tog bussen hem till Jacob där jag packade ihop lite grejer och sen begav jag mig till stationen igen, denna gången för att ta tåget hem. I Kristianstad åt jag Subwaymacka och drack cola, lite måste man fira och det var bra länge sedan jag åt Subway vill jag lova. Efter maten gick jag till mammas salong, jag hade en halvkroppsmassade inbokad och det satt fint vill jag lova! Jag och mamma handlade med oss lite mat hem och gick till lägenheten. Ikväll ska jag njuta av ledigheten, titta på tv, mysa och packa det sista inför imorgon.


Mer om flytten skriver jag förhoppningsvis imorgon, förutsatt att internet funkar bra ihop med min dator. Nu ska jag njuta för oavsett hur det går är det inte i mina händer längre. Vi hörs kära läsare, ha en fortsatt trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards