Alla inlägg den 29 april 2010

Av Sofia Ohlsson - 29 april 2010 19:20

Hej bloggen, vilken fantastiskt trevlig dag det har varit. Skolan var en kort dag, som de flesta dagarna nu såhär mot slutet- Engelskan var kul, naturkunskapen var riktigt intressant och pianospelet var givande. Efter skolan följde Malin med mig hem för att umgås, snacka lite och laga mat. Vi lagade Spaghetti Carbonara, hon hade inte ätit det förut men blev positivt överraskad tror jag, iallafall gillade hon det mycket och har lovat att åka hem och laga det till sin mamma någon dag.


Nu är klockan tjugo över sju och jag har lite saker att fixa innan jag ger mig själv ledigt framför tv:n. Bland annat ska jag spela piano, duscha och försöka välja outfit till morgondagen, något som passar sig på en fin restaurang men ändå inte är alldeles för fint. Tåls att tänka på. Bäst att jag sätter igång med allt stök så jag får någon ordning på det. Hoppas ni haft en bra dag och fortsätter ha det, vi hörs!


HEJDÅ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards