Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sofia Ohlsson - 18 april 2010 18:44

Hej bloggen, jag är hemma från pappa, hemma från Åhus. Dagen startade runt tio när jag orkade mig upp. En kvart senare åkte jag och pappa till Kristianstad, han skulle jobba och jag skulle åka med tåget hem. Vädret var underbart, varmt och solen lös. Jag gick hem från tåget, trött som jag var men piggnade faktiskt till mot slutet av promenaden. Ja jag piggnade till så pass mycket att jag orkade goreografera sex åttor till mina stora barn. Därefter slappade jag lite, läste en del i min bok och tog det lugnt. Vid tre var det ledarmöte ute på danskompaniet, vi hade en massa saker att prata om så tre timmar senare besölt vi oss för att lämna mötet, ett synopsis hann bli skrivet och en massa förberedelser inför showen fixades.


Nu har min bror precis handlat till kvällens tacosmiddag, jag har inte ätit något vettigt idag så det ska bli gott. Jag pluggade nyss lite musikhistoria till vårt estetiska verksamhetsprov, det får jag fortsätta med sen.


Ha det bra, vi hörs när vi hörs, Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards