Alla inlägg den 13 april 2010

Av Sofia Ohlsson - 13 april 2010 11:11

God dag bloggen, tisdag idag och mitt internet har legat nere sen söndagskväll. Det är oerhört frustrerande eftersom manär så beroende av internet, inte bara för nöjes skull, nu för tiden. Så vad har hänt sedan sist. I söndags hade jag och min lilla familj en helmysig dag i Lund, vi åt och gick omkring lite på Nova, var i Jacobs lägenhet och fikade på Espresso House innan jag och mamma körde hem igen.


Igår var det deadline för projektrapporten, jag har nu lämnat in allt mitt och hoppas slippa göra så hemskt mycket mer på det. På kvällen var det dans, en månad kvar till show och det brinner lite in knutarna, men det ska gå bra, det går alltid bra, jag vet inte hur vi får ihop det ibland men det gör vi.


Idag har dagen inletts med en uppsatsskrivning i engelska c, tre timmar fick vi på oss men jag var färdig efter halva tiden. Hur det gick har jag tyvärr ingen aning om, inget att spekulera i redan nu.


Nu ska jag och Malin gå ner till naturkunskapen för att läsa lite om kroppen, intressant. Vi hörs när vi hörs, hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards