Alla inlägg den 26 april 2010

Av Sofia Ohlsson - 26 april 2010 09:19

Tillbaka till verkligheten, ny vecka, nya tag, Blä. Som sagt, tiden går så oerhört snabbt, veckorna kommer och går, det är svårt att stanna upp och känna efter liksom. Nu är vi inne i vecka 17, det är måndagmorgon och om tjugo minuter tänkte jag bege mig bort till skolan min, sista veckan i april är ju inte helt tokigt trots allt.


Vi startar med psykologi, därefter blir det säkert en massa samhällskunskap, hela förra veckan vr det eget arbetet eftersom Gunnar var sjuk så jag misstänker att vi sätter igång ordentligt idag, ekonomi är det sista området för kursen, känns skönt. Att det är sista området alltså, inte ekonomi - det är skittråkigt.


Det är en lång dag idag iallafall, när jag kommer hem är planen att äta upp mig lite, hinna inom sömmerskan en snabbvisit och sen sticka till dansen, näst sista gången för den här terminen, för alltid. Usch, det börjar kännas riktigt jättejobbigt det där med att vi ska sluta, inte roligt alls.


Ja efter dansen är det inte mycket mer kvar av den här dagen, sen är det tisdag och vi är ytterligare en dag närmare studenten. EN sak som gjorde mig glad var att jag vaknade av ett sms av mamma, hon får vara ledig nästa måndag när jag har studiedag = Vi ska åka till Lund tillsammans, MIIIH vad roligt, så skönt att komma ifrån allting för en dag, nu har jag två roliga saker att se fram emot, den andra kommer redan på fredag. Vi firar Valborg med middag på Barbko.


Ha det bra kära vänner, det ska sannerligen jag ha. Vi hörs och ses. Cheers!

Ovido - Quiz & Flashcards