Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Sofia Ohlsson - 16 oktober 2010 14:22

Lördagen den sextonde oktober, jag har sett fram emot den här dagen länge nu. Dagen då min tenta i allmän rättslära skulle vara skriven, dagen då jag skulle slippa plugga för första gången på ett par veckor. Dagen då allt bara skulle vara lugnt och stilla.


Men så mycket för en skön och lugn dag.. Jag har blivit förkyld, har ont i halsen och är hängig, och ännu värre så har min tildakatt också blivit hängig. Vi misstänker halsont även där, kanske har vi smittat varandra?


Men jag och mamma hann med en runda på stan, god lunch och fika, det var kallt så vi gick hem efter några ärenden. Resten av dagen ska jag försöka spendera i soffan och kanske i mammas säng, jag kanske skulle tillåta mig själv en liten tupplur också? När jag ändå inte har en massa plugg så får jag inte dåligt samvete av att sova lite, inte med tanke på hur dåligt jag sov i natt också.


Vi hörs senare antar jag, ha det fint kära läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards