Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Sofia Ohlsson - 3 oktober 2010 15:02

Idag är en sådan dag då man egentligen ska göra något vettigt, jag borde skriva klart alla mina nyckelord till kapitel fyra-fem-sex men istället fastnade jag här framför datorn. Jag har lite halvångest över tentan om en och en halv vecka men trots det förmår jag inte mig att sätta mig ner med böckerna idag, jag pluggade mycket igår och har en vecka full med läsning framför mig. Då får man väl tillåta sig en lugn söndag, eller?


Ja lugn kanske är lite att ta i för jag och mamma har minsann slängt en massa kartonger från lägenheten, packat upp saker, tömt bilen och handlat. Snart kommer storebror för att hjälpa mamma med antennsladden till Tv:n. Jag har inte så många fler planer för idag, tåget tänkte jag ta hem tjugo över sex och så hoppas jag komma i säng i tid ikväll så det inte blir jobbigt att gå upp imorgon. Ja, en ganska onödig dag får man nog kalla detta, inget plugg, ingen nytta, ingen lycka. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards