Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Sofia Ohlsson - 6 oktober 2010 16:37

Idag var jag äntligen ledig och istället för att sitta med näsan i böckerna har jag sett till att unna mig lite skoj! Först och främst sov jag ut länge och väl, eller ja till nio, men det får väl räknas som en fin sovmorgon ändå. Jag gjorde mig iordning i min egna takt och gick in till stationen runt tjugo i elva, mamma kom med tåget sjutton minuter över och vi tog oss in till Malmö för en dag i shoppingens tecken. Vi åt lunch på Normans deli i hansagallerian (såklart) det är favoritlunchstället i Malmö och jag åt kokosmjölksoppa med kyckling och ris, gott!


Jag handlade höststövlar, en kofta och två linnen, en eyeliner och en vit ögonpenna. Nu är jag fattig men det var värt det. Vågar knappt räkna ut hur mycket jag gjort av med idag.. Det är inte lätt att vara student, hoppas lyckan vänder när jag har tagit examen bara!


Nej, tyvärr får jag nog säga att jag varit tillräckligt slapp idag, borde läsa ett par kapitel i rätt och rättfärdigande, kolla igenom kompendiet och helt enkelt spendera dagen i juridikens tecken! Vi hörs senare, nedan ser ni bilder på dagens inhandlande!    

Ovido - Quiz & Flashcards