Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Sofia Ohlsson - 26 oktober 2010 19:52

Tilda blir inte bättre, hon är på djursjukhuset i Helsingborg just nu, det är tungt och jag vill bara gråta mest hela tiden. Hon är min lilla älskling oavsett vad. Det är tungt just nu.


Vi har fått en uppgift i skolan, har blivit tilldelade ett varsitt SFS-nummer och ska skriva om det, vägen från proposition till antagande helt enkelt. Det är mycket att orientera sig i och speciellt tungt när man är lite ledsen hela tiden. Idag har jag börjat med att kopiera upp lite prop:ar, betänkande och direktiv från EG, ska fortsätta arbetet imorgon och till helgen ska jag verkligen sitta och skriva länge. Förhoppningsvis blir jag färdig någon gång i nästa vecka, jag ska sätta igång snart och det ska bli kul!


Annars är det mesta rätt OK, jag ska försöka sova i tid inatt, jag somnar alltid för sent och går upp alldeles för tidigt. Det är ju de jobbigaste med att pendla, trots att jag börjar tio så måste jag gå upp sju. Nej nu var det slut på klagande här. Vi hörs när vi hörs, ni förstår säkert att det är mycket här, ha det bra kära fina läsare, HEJ!

Ovido - Quiz & Flashcards