Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Sofia Ohlsson - 27 mars 2010 10:49

Den här dagen har jag sett fram emot hela veckan, dessutom är jag frisk, eller nej jag mår bättre än jag gjort på hela veckan iallafall så det kommer bli kanonbra alltihop. Om en dryg timme åker jag och mamma iväg, vi ska ner på stan för att bland annat köpa några goda mackor att ha med på tåget. Sen kör vi in till Kristianstad där vi ska ta tåget tillsammans med mammas väninna mot Malmö. I Malmö blir det lite fönstershopping och strosande runt omkring innan vi beger oss till slagthuset för att äta buffé och därefter se The Producers. Det ska bli så väldigt trevligt att slippa sitta hemma faktiskt.


Vi är nog hemma sent ikväll eftersom vi beräknar att föreställningen är slut halv tio någon gång. Imorgon ska jag försöka rehabilitera mig och bli frisk, det blir sängen så länge och mycket jag bara kan, sova ut och helst inte gå utanför dörren på hela dagen hade jag tänkt. Någon gång måste jag tillåte mig själv att bli frisk och det passar inte mycket bättre än en söndag. Nästa vecka är det mycket roligt som händer, framförallt teatern ser jag fram emot. Premiär tisdagkväll och sen

föreställningar hela onsdagen. På torsdag börjar april, unerbar månad det där.


Nu måste jag börja sminka mig faktiskt, annars kommer jag aldrig härifrån!

Ovido - Quiz & Flashcards