Alla inlägg den 22 september 2010

Av Sofia Ohlsson - 22 september 2010 09:29

Onsdag, onsdagonsdagonsdag! Så underbara mina veckor ändå är, en jobbig dag vägs oftast alltid upp av en mindre jobbig dag, som den här morgonen när jag fått sova ut ordentligt. Klockan var kvart över nio när jag masade mig upp och snart väntar duschen. Jag börjar tolv så runt halv börjar jag väl min promenad in till stan, det ger mig drygt två timmar nu som jag har tid över för annat, till exemple;

Packa
Plugga
äta

Duscha

Sminka

och

Platta håret


Det kanske är bäst att jag kastar mig in i duschen så det blir något av den tiden jag har fått såhär. I eftermiddag är det bullfika med ISC och sen åker jag hem till MAMMA och sölvesborg, skönt att det inte kommer bli sölvan så ofta sen fram över, det får bli min tillflyktsort sådär någon gång om året. Vi höres och ses och sådär, puss och kram kära bloggläsare <3

Ovido - Quiz & Flashcards