Alla inlägg den 4 september 2010

Av Sofia Ohlsson - 4 september 2010 18:18

Idag vaknade jag runt sju ungefär, grejt, det är nog det tidigaste jag gått upp på hela veckan och ändå är det lördag. Anledningen till min tidiga uppstigning ligger i att jag fick sms av min chef igårkväll som undrade om jag kunde börja två timmar tidigare, alltså klockan nio istället för elva, självklart kunde jag det, idag var det dock duschmorgon så jag fick snällt ställa klockan på 07.00 istället för 09.00 som det först var tänkt.


Jobb på konditoriet mellan nio och tre gick hyffsat snabbt, dock har jag en jobbig känsla i halsen och kroppen som känns lite sjukdomsaktigt, inte okej, verkligen inte okej. Så kvällens planer om att grilla på stranden fick ställas in för min del, istället ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv. Hoppas att det går över snart, veckan som kommer FÅR jag inte vara sjuk, så enkelt är det.


Imorgon ska här rensas innan jag åker tillbaka till Lund, jag trivs där, mycket mer än någon annan stans där jag provat på att bo. Det är en instängd känsla att komma tillbaka till Sölvesborg och jag längtar inte hit på ett osunt sätt även om jag saknar tiden här på grund av alla fina minnen, men aldrig att jag skulle vilja ha det tillbaka.


Veckan som kommer väntas stämningsansökningar, svaromål och rättegångsspel, jag borde läsa lite mer köprätt också, så boken är utlöst på tisdag. Vi hörs kära blogg, ha det bra tills dess, ja ni som läser också, såklart! HEJ

Ovido - Quiz & Flashcards