Alla inlägg den 18 september 2010

Av Sofia Ohlsson - 18 september 2010 11:14

Godmorgon världen! En sån underbar morgon det har varit, att få sova ut, hoppa in i duschen, ta min tid till det jag vill utan stress, fantastiskt skönt! Jag gick upp strax efter nio och med tanke på att jag somnade runt tolvslaget någon gång igår så hade jag nog fått mina timmar som jag skulle. Efter en varm dusch kröp jag ner i sängen igen och läste lite i en halvtimme, kom ikapp det vi gjorde igår, läste i läroboken och pluggade igenom kapitel två. Nu har jag gjort mig iordning, klätt på mig mina svarta kläder och börjat planera inför dagen. Om en tjugo minuter går jag till Juridicum där vi ska mötas upp. Jag har ingen aning om hur länge allting håller på, med tanke på min förkylning så skulle det vara skönt att vara hemma i vettig tid bara.


Ikväll ska jag diska undan litegrann, läsa igenom kapitel tre i Rätt och Rättfärdigande, äta godis, kolla på tv och bara ha en mysig hemmakväll. Egentiden är underskattad och att bo hos andra gör att man lätt missar de delarna med att bara får vara och att få vara själv dessutom.


Men nu måste jag nog packa ner lite inför dagen, vi hörs senare! Ha det gott kära läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards