Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 18 mars 2009 17:05

Dagen började med ett matteprov, det varade i 1,5 timme, inte de två timmar man tidigare lovat. Men det gick som det gick och jag var färdig efter en dryg timme, resultatet kommer nog någon gång nästa vecka.


Efter matten hade vi hål och sedan italienska, engelska och klockan ett gick jag och Elin ner på stan för att äta lunch. Steakhouse, lite vardagslyx är aldrig fel.


För en timme sedan var jag nere på Konsum, hämtade mitt Visa-kort, mitt paket från Gina Tricot och nu sitter jag här och glädjs åt mina paket.


Från Gina tricot köpte jag ett par shorts som visade sig vara för stora, men jag behåller nog dem för jag och Cocco är rörande överrens om att det är snyggt med lite små-baggy shorts, och det är mycket softare nu till sommaren. Två tröjor med 3/4 - armar, en mini-kjol i tyg som får bli i sommar när det är varmt och man ska slappa lite och. Ett blårandigt linne blev det också, tänkte nog köra lite på blått i sommar, eller nej, men jag köpte tre plagg som var blå, blå-mönstrade eller marinblå nu så...


Om tre kvart (??ELIN; NÖJD?) ska jag sjunga med treornas kör, elin, jennie och Gördis för rädda barnen. Tyvärr var det för många förstasopraner som var borta ikväll = Gördis lånade lite tvåor.


Sådärja, det var min dag än så länge, Ha det gott =)

Ovido - Quiz & Flashcards