Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 27 mars 2009 15:10

Idag är det återigen Fredag, och även denna veckan känns det som igår jag satt på musikhistorian, första lektionen på hela veckan, och drömde mig bort. Satt och tänkte "Jaha, och nu är det måndag igen.. Nu sitter jag här på ytterligare en musikhistorielektion." Och så sitter jag här, nu är det fredag. En vecka med ytterligare ett prov bakom mig, ja sen får vi inte glömma morgondagens prov, men det går ju inte att plugga till.


Ikväll ska jag bara vara, sitta hemma, kanske äta något gott, lägga mig tidigt ska jag också. Förbereda morgondagens lunch.


Helgen är dock lite, ja man får lite ångest över att lägga 8 timmar av lördagen på att skriva prov i aulan. Sen hatar jag söndagar, denna gången ska den spenderas på möte två timmar, koreograferande runt en timme, och pluggande övriga tiden.


Jag får återkomma med min helg, det bästa är att det är den sista innan lovet, då ska jag sooova.

Ovido - Quiz & Flashcards