Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sofia Ohlsson - 12 mars 2009 21:55

Har kollat på medium nu, det är braaa och nu ska jag se ett avsnitt till fast från min dvd-box. Hmm, imorgon är det elin som gäller, för hela helgen dessutom, ja och kajsa också då, vi ska sova där. Hoppas jag mår bättre då med.


Ja förresten, snön är ju tillbaka, har ni nog med upptäckt, och det känns för jäkligt, i morse var det värsta våren och nu är vintern tillbaka.. vad händer med vår planet?

..

Av Sofia Ohlsson - 12 mars 2009 13:29

Jag gick alltså ut till företagscentret och hämtade hem mitt körkort, najs, nu kan jag använda det också. Promenaden var längre än jag väntade, tog ungefär en timme fram och tillbaka och jaggår snabbt. Eftersom jag varke ätit eller druckit något innan jag gick ut känner jag mig helt uttorkad och slut i hela kroppen nu.


Dessutom har jag fortfarande ont i min hals, den här studiedagen som skulle bli skön och lugn, nu är jag istället trött och har ont i överallt (Y).


I vilket fall så ska jag gå ner till Konsum nu och handla, det blir tomatsoppa till lunch och grillade mackor ikväll istället. Funderar starkt på att köpa mig lite glass för halsen, men jag får se, hade ju tänkt låta bli på grund av vikten som bara ökar. Jaja vi får väl se!


Av Sofia Ohlsson - 12 mars 2009 11:02

Torsdag = Studiedag = sova länge.


Och ändå sov jag inte till längre än halv elva. Men snart ska jag ta en lång promenad ut till Sölve, hämta ut mitt körkort om jag hittar dit, hem igen och kanske handla en smula. Eller nej, inte en smula, men ost och skinka sen kan jag göra grillade mackor; MUMS


Fint väder är det också, helt fantastiskt. Tur det för igår somnade jag med ont i halsen, livrädd för en ny sjukdom, vaknade med lite samma känsla så håll tummarna för att jag stannar frisk.


Okej, men vi hörs senare, nu ska jag börja klä på mig och förhoppningsvis är jag påväg om en timme eller så!

Ovido - Quiz & Flashcards