Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Sofia Ohlsson - 29 maj 2010 11:11

Goddagens bloggen min, och alla ni som läser. Jag gick ganska nyligen upp, för ungefär tjugo minuter sedan, det var så otroligt skönt att få sova länge idag, det var ett tag sedan jag kunde njuta av en riktigt fin sovmorgon. Tur är väl det för jag har lyckats få ont i halsen, det är liksom tjockt när jag sväljer och så känns den av lite hela tiden. Därför har jag bestämt mig för att ta en vilodag, jag ska försöka att inte gå ur sängen, jag ska titta på tv, jag ska äta i sängen, jag ska eventuellt ringa någon, jag ska sätta igång någon av mina filmer som jag inte sett på länge, Toy Story kanske?


Men först har jag iallafall lite viktiga saker jag måste hinna med. Idag firar vi Mors dag i förväg. Eftersom det är bal imorgon så har vi valt att göra så, men eftersom vår mor jobbar idag så har vi lite tid på oss att fixa det sista. Förberedelserna började i torsdags och idag får jag slutföra dem. Har planer på att köpa mat till mig och min bror samtidigt, så får det nog bli. Så jag ska bara göra mig iordning väldigt sakta, sedan gå väldigt sakta och mycket påpälsad, när till stan för att inhandla grejerna.


Vi hörs nog senare, håll tummarna för en förbättring i min hals. Ha det jättebra kära vänner, Hej så länge :)!

Ovido - Quiz & Flashcards