Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Sofia Ohlsson - 16 augusti 2009 16:56

Jah, söndagh. Nu är jag hemma, inte bara från jobb utan även eko, jag körde alltså dit direkt efter jobbet och det blev block, pennor och etiketter inhandlat.


Blocken var inte vidare snygga, men nödvändiga, eftersom alla såg likadana ut blev det etiketter, och såklart hade de bara med snobben och Gustaf-motiv. I ett paket dessutom, så jag har både och.


Det känns iallafall skönt att ha allting avklarat så jag bara kan fokusera på skolan imorgon. Med två löpande katter, en mor som går sin sista vecka på Gilda och en storebror med nästan två veckors längre sommarlov går jag alltså in i kommande vecka med glädje.


Ikväll blir det spaghetti och köttfärssås som jag ska laga till mig och mamma när hon kommer hem, mys framför tv:n är aldrig fel och så klart ska jag läggas mig innan elva.


Vi hörs kanske senare ikväll annars får jag ha en så bra första skoldag imorgon och återkommer med detaljer;)


Hejdå så länge, puss och kram, skumbanan.

Av Sofia Ohlsson - 16 augusti 2009 10:08

Uppe med tuppen, är jag nästan denna söndagsmorgon, denna sista dagen på sommarlovet 09. Jag är nog den sista att klaga över att lovet är slut men lite sorgligt är det, själva tanken på att jobba idag alltså.


Det blir iallafall ekohallen idag som tur är, dagens enda plan. Jag borde skriva upp alla ämnen jag kommer att ha detta året så jag vet ungefär hur mycket som behöver köpas in, sån är jag, gillar att planera och skriva listor.


Solen skiner ute och mitt varm är påväg mot bastuhållet så det får bli ett kort inlägg idag, kanske hörs vi senare så jag kan berätta om mina fynd, ni får ha det så fint tills dess, hejdå:)

Ovido - Quiz & Flashcards