Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Hår

Av Sofia Ohlsson - 8 april 2009 19:22

Jag är så ledsen. Jag vil ha långt hår, inte övedrivet långt, men längre än nu. Jag vill att det iallafall ska sträcka sig ner en lite bit över axlarna. Men nu är det, på grund av ekonomiska orsaker, fyra månader sedan jag klippte mig, FYRA, kan ni fatta? Nästa gång får hon väl raka skallen eller något.. Så slitet kan jag tänka mig att det är. Nej, kanske inte riktigt så illa, men jag önskar jag kunde låta det växa, att de gjorde det och att jag slapp klippa flera centimeter nästa gång.


Och, nej, jag vill inte ha löshår.


Vet ni vad, jag tänker ta ett beslut. Snart ska jag vinna lite pengar, 25 000 hade räckt. DÅ skulle jag leva gott.

 
 
Johanna

Johanna

8 april 2009 19:32

Gör som jag, toppa håret själv! Kostar gratis! :) Jag har inte varit hos en frisör på ungefär 8 år tror jag, klipper alltid mig själv. Har man långt hår och ingen avancerad frisyr så går det utmärkt! :)

http://gr8shag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofia

8 april 2009 20:23

Okej, tack, ska jag absolut prova:)

 
elin

elin

8 april 2009 21:40

även fast mamma betalar alla frisörbesök för min del klipper jag mig verkligen inte lika ofta som du! en gång i halvåret, knappt det, och mitt hår är nog mer risigt än ditt, for sure! men spara, som jag, klipp inte dig lika ofta (det är inte så att det syns på ditt hår om det är slitet). slitet hår blir ljusare i topparna, så du kan ju bara gissa hur snyggt det är i mörkt hår XD

http://heeltrandom.blogg.se

 
Gina

Gina

8 april 2009 22:13

Du måste inte klippa så mkt! Gå ner och fråga A hur pass slitet det är och vad hon tror om hur mycket som behövs klippas. Hon kanske har positiva nyheter :)

http://ginagnilsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ohlsson - 29 december 2011 17:31

Tänka sig vad snabbt det här året har gått, det är bara två ynka dagar kvar av 2011 och själv känner jag att jag är kvar i 2009/2010 någonstans. Vad har hänt i år egentligen? Jag inledde året med att fylla 20, gå juristprogrammets andra termin, vara ...

Av Sofia Ohlsson - 28 december 2011 19:50

... i ett och samma inlägg! Tokiga dagar.. Igår åkte då jag, mamma och Eva till Köpenhamn för en heldag tillsammans. Mamma fick ju i julklapp av mig, tanken var att vi skulle åka till helsingör men hon valde att lägga till lite pengar själv och åka t...

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2011 11:53

Hej svejs annandagsfejs! Idag är jag hemma ensam fast så mycket hemma ska jag nog inte vara. Jag sov lite för länge idag och visst hade jag mått bra av att läsa lite socialförsäkringsrätt istället för allt annat som jag ska göra men så gav jag mig sj...

Av Sofia Ohlsson - 24 december 2011 22:30

Här blir visst ett litet inlägg i alla fall. Jodå, julafton lider mot sitt slut och jag ska snart sova men tänkte passa på att skriva ner lite om hur min dag har varit. Självklart har jag haft världens bästa julafton i år igen, det bästa är ändå att ...

Av Sofia Ohlsson - 23 december 2011 09:09

Tjolahopp, det är så skönt att vara hemma och nära en dator, nu kan jag blogga hur mycket jag vill, eller i alla fall mer än en gång i månaden. Det var en väldigt mysig dag i Karlskrona igår, jag och mamma fikade, gick på stan och hade det sådär mor-...

Ovido - Quiz & Flashcards