Alla inlägg den 2 april 2009

Av Sofia Ohlsson - 2 april 2009 20:24

Jag somnade runt halv sju - vaknade lite efter åtta, så går det när man haft 6 intensiva veckor med prov flera gånger om, det sista är nte ens avklarat, muntliga nationella i engelska, men imorgon ska det gå, och efteråt kommer det att kännas underbart skönt.


Nu verkar en grillning med tjejerna vara på gång på lovet dessutom sweeet, och efter påsklovet hade jag tänkte komma tillbaka till skolan utviiiilaad. Med lite bättre självkänsla också om jag har tur, ja, det ska nog gå bra det här. 2009 är ett bra år, och det ska dte fortsätta vara:)

Av Sofia Ohlsson - 2 april 2009 16:07

Idag har ett prov i musikhistoria avverkats. Ett tittande på treornas roliga drama-uppsättning och lite vanliga lektioner ovanpå det.


En bra dag helt enkelt, provet är alltså till historien nu, lyssnardelen gick inget vidare bra, vet redan ett antal fel. Men det är antagligen bara att hoppas på resten...


Imorgon är det muntligt nationella i engelska B, sedan åker jag till min far och hälsar på, och under påsklovsveckan hoppas jag på grillning med tjejerna hemma i Åhus, ja, det tycker jag verkligen vi ska göra!

Ovido - Quiz & Flashcards