Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Danskompaniet

Av Sofia Ohlsson - 10 januari 2009 16:18

Idag träffades alla ledarna för att göra iordning vårt nya klubbrum, det gamla skulle slås ihop med vår garderob som blev dubbelt så stor och vi skulle alltså få ett helt nytt, mycket större klubbrum, och ett kontor på det. Men hur gick det, nej missuppfattningar hade lett till att rummet var halvmålat och nu står alla möbler i en liten ö på golvet.. Vi får hoppas de blir färigt till terminsstarten. På tal om terminsstart så har jag inte någon som helst inspiration till någon av mina låtar, jag har bara gjort 3 åttor på  9-11 åringarnas och inget på 11-13. Men jag tänkte lägga nästa söndag på att koreografera, imorgon är det geografi som gäller...


Just nu och ikväll är det hemmakväll, suck, det har blivit för många sånna nu, tur att jag har lite planerat iallafall, 23:e ska jag fira födelsedagen med pappa och gänget där, 24:e med mamma, 31:e med jämngamla vännerna och 13:e med 18+ gänget, Hur kul som helst! Och vi får inte glömma 6:e, trivselkväll med alla härliga danskompaniare, styrelse och gänget, så ja, lite roligt har jag nog att se fram emot!


Ha en bra kväll, det ska jag .. försöka:)

 
 
Gina

Gina

10 januari 2009 23:24

är du trött på dina hemmakvällar så får du höra av dig. Är jag bara hemma så får du komma ner till oss och fika :)

http://ginagnilsson.blogg.se

 
Ingen bild

Sofia

11 januari 2009 14:17

Åh vad kul Gina, jag ska höra av mig:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ohlsson - 29 december 2011 17:31

Tänka sig vad snabbt det här året har gått, det är bara två ynka dagar kvar av 2011 och själv känner jag att jag är kvar i 2009/2010 någonstans. Vad har hänt i år egentligen? Jag inledde året med att fylla 20, gå juristprogrammets andra termin, vara ...

Av Sofia Ohlsson - 28 december 2011 19:50

... i ett och samma inlägg! Tokiga dagar.. Igår åkte då jag, mamma och Eva till Köpenhamn för en heldag tillsammans. Mamma fick ju i julklapp av mig, tanken var att vi skulle åka till helsingör men hon valde att lägga till lite pengar själv och åka t...

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2011 11:53

Hej svejs annandagsfejs! Idag är jag hemma ensam fast så mycket hemma ska jag nog inte vara. Jag sov lite för länge idag och visst hade jag mått bra av att läsa lite socialförsäkringsrätt istället för allt annat som jag ska göra men så gav jag mig sj...

Av Sofia Ohlsson - 24 december 2011 22:30

Här blir visst ett litet inlägg i alla fall. Jodå, julafton lider mot sitt slut och jag ska snart sova men tänkte passa på att skriva ner lite om hur min dag har varit. Självklart har jag haft världens bästa julafton i år igen, det bästa är ändå att ...

Av Sofia Ohlsson - 23 december 2011 09:09

Tjolahopp, det är så skönt att vara hemma och nära en dator, nu kan jag blogga hur mycket jag vill, eller i alla fall mer än en gång i månaden. Det var en väldigt mysig dag i Karlskrona igår, jag och mamma fikade, gick på stan och hade det sådär mor-...

Ovido - Quiz & Flashcards