Alla inlägg den 18 januari 2009

HP

Av Sofia Ohlsson - 18 januari 2009 20:26

Jag är sjuk, och dricker nog litervis med vatten varje dag, alt för att påskynda min lilla förbättringsprocess. Sen kollar jag på Tv, i min egna säng A LOT.

Av Sofia Ohlsson - 18 januari 2009 17:57

igår när jag var i seriösa tagen så skapade jag en ny omröstning, den gamla var.. gammal och jag kände för nåt nytt.


passa på att rösta, än så länge är det två som har sagt sitt, det sorgliga är att jag är en av dem...


VOTE people

Av Sofia Ohlsson - 18 januari 2009 11:43

Jahaja, men godmorgon då. Idag vaknade jag och mådde ganska mycket bättre än när jag somnade, men det är ju så, på morgonen vilar febern och på kvällen sätter den i. Jag var alldeles het igår, på det sämre sättet då alltså, hela kroppen, ansiktet, ja min kroppstemperatur var inte nådig.


För övrigt har min helg varit okej, det är alltid skönt med helt oplanerade helger då man kan sova hur länge man vill och inte ha några krav resten av dagen. För tillfället är Harry Potter 3 pausad uppe på mitt rum, ÅH vad jag gillar HP, böckerna är visserligen bäst men filmerna är inte helt tokiga, och ett ganska lättsmält alternativ mot 500-sidors-böcker.


Nästa helg är det födelsedagsfirande på hög nivå, helgen därefter också. Helgen efter DET är de myskväll med Danskompaniet och helgen efter det ska jagfiras IGEN med mina 18+ vänner.


Ja, Muntra gärna upp mig, jag känner på mig  att dagen kommer spenderas framför tv:n varvat med datorn!

Ovido - Quiz & Flashcards