Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Sofia Ohlsson - 13 januari 2009 20:53

Guten tag idag är det tisdag. Idag har jag gått i skolan som vanligt, ingent vidare roligt om jag ska vara ärlig, jag spelade iofs. piano, det är ganska kul, fick reda på att jag ska spela upp för två av mina musiklärare för mitt betyg om två veckor.. riktigt läskigt om ni frågar mig.. Ja sen gick jag ju en runda efter skolan, 40 minuter, oj vad duktig jag är. Får int eheller glömma att jag koreograferat fyra åttor till 11-13 åringarna, det blev bestämt att jag ska vara först ut att börja med koreografi.. Men det var fyra svåra åttor, så mer ska det inte få lära sig, Åh nej!


Frukosten på morgnarna går ganska bra, gott är det väl inte direkt men det går ner, och jag små-äter inte lika mycket när jag kommer hem från skolan.. Imorgon är det onsdag vilket innebär att det bara är tre dagar kvar till helgen, ja man får väl vara lite positiv.


Det var lite updates från mitt liv som går i rätt takt just nu, fokus på körkortsutbildningen, läxor/prov och min hälsa, that's the way!

Ovido - Quiz & Flashcards