Alla inlägg den 26 december 2011

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2011 11:53

Hej svejs annandagsfejs! Idag är jag hemma ensam fast så mycket hemma ska jag nog inte vara. Jag sov lite för länge idag och visst hade jag mått bra av att läsa lite socialförsäkringsrätt istället för allt annat som jag ska göra men så gav jag mig själv en veckas ledighet också! Snart ska jag nog köra ner till Åhus med pappas och Lottas bil. Jag körde hem från farmor i Vik igår och fick ta bilen till stan så den ska jag köra tillbaka på sin rätta plats. Sen ska jag ringa Malin och planera helgen och så ska jag hälsa på min kusin som är här från Grekland och hälsar på och så ska jag nog kika inom Maxi och handla mat och kanske en foundation. Ja fullt upp minst sagt! Imorgon bär det av till Köpenhamn med mamma och Eva, en grand finale på min ledighet med andra ord. Jag hoppas att ni alla haft en fin och bra julhelg, det har verkligen jag haft! Vi hörs kanske senare idag, ha en bra annandag, tjadå!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards