Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Sofia Ohlsson - 16 augusti 2010 15:17

Det är ett tag sedan jag var aktiv här nu, har hänt en del grejer och jag orkar ärligt talat inte riktigt dra det här så allt som jag orkar nämna får ske i punktform.


* Jag har fått mina papper från Juridiska fakulteten om min kursstart. Allting verkar så himla roligt!


* Har slutat sommarjobba, sista dagen var igår och nu har jag lagt cirka 202 arbetstimmar bakom mig.


* Idag har jag, mamma och jacob åkt en liten vända om Olofström och Bromölla, tillbaka till Bromölla för att äta lunch och sen hem igen.


* På torsdag åker jag till England för att äntligen träffa Malin igen.


* Igår tvättade jag upp flera olika plagg inför min resa så jag kan få dra igång med packningen av det sista i eftermiddag när allt har torkat.


Nu ska jag vila i min säng, är helt ofattbart trött, vi hörs när vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards