Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Sofia Ohlsson - 5 februari 2010 14:10

Uhuu, givande dag minst sagt, ja på naturkunskapen var det i och för sig bra att jag var med, vi antecknade inför provet om immunförsvaret. Men på svenskan satt halva klassen på facebook, i samma sal och skrev på en masskonversation, moget värre. Roligt var det iallafall och nu är jag hemma,har tömt kattlådorna någrlunda och ätit lite veggolasagne från igår så nu är jag mätt och glad.


Jag ska vila lite framför tv:n till klockan tre sen hoppar jag in i duschen, synd att ett par blivit sjuka och eventuellt inte kommer, synd att alla inte kan/får släppa loss, men ett par ska festa ordentligt, hoppas allt blir bra, sådär lagom bra.

Av Sofia Ohlsson - 5 februari 2010 09:11

ÄNTLIGEN är det fredag igen, som jag sagt tidigare, veckor bara rusar förbi. Nästa vecka har vi dock prov så nu kan allt få stanna upp litegrann, lev i slow motion. Men på torsdag ska jag äta ute med pappa, hoppas på Kinamat, det var mycket längesedan, thai har jag ätit men Kinamat är jag riktigt sugen på nu.


Jag gick upp en halvtimme tidigare än vad jag behövde, det vill säga, jag gick upp klockan nio. Nu hinner jag till och med äta frukost tror jag. Skoldagen består av det vanliga, två lektioner och en lunch, jag kanske köper lite godis till svenskan för att fortsätta på traditionerna. Efter skolan ska jag gå hem, för att duscha, göra mig iornding, byta om, förbereda och dona inför kvällens festligheter. Klockan fem ska jag gå hem till Helena, vi ska åka ut till lokalen, beställa pizza, börja städa och fixa, plocka fram musik, förbereda några lekar och sådär. Jag tror nog att det kan bli kul, hoppas det varar länge och att folk släpper loss. Party like animals.


Nu ska jag nog göra mig iordning och sen väntar lite frukost, stekta ägg och sånt gott. Ha det bra kära ni, vi hörs kanske fler gånger idag, kanske inte. HEJDÅ

Ovido - Quiz & Flashcards