Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Sofia Ohlsson - 29 juni 2010 09:43

Tisdagmorgon och jag är ledig idag! Något som jag, inte minst när jag vaknade vid nio, kände att jag behövde.. Mer än väl. Jag har varit så trött och igår var det helt olidligt. Det kändes som att jag gick omkring i någon slags dvala och bara väntade på att få gå och lägga mig. Trots det så tillät jag inte mig själv att sova förrän runt halv tolv! Men idag fick jag mig en liten sovmorgon och efter uppstigningen tvättade jag ansiktet och plattade håret. Ledig dag är lika med sminkfri dag och jag och mamma ska åka till Karlshamn för att kolla på en bil och säkerligen går vi lite i stan medan vi ändå är där. För övrigt är dagen ganska fri från planer, skönt det, nu ska jag snart gå ner och göra mig redo för att åka, hoppas ni får en trevlig dag, cheers!

Ovido - Quiz & Flashcards