Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Sofia Ohlsson - 24 februari 2010 19:54

Nu är det onsdagsmys, om det så är det sista jag gööör, nu är det mitt i veckan, det är dags för onsdagsMYYYYYS. Vad har hänt sen jag skrev sist? Ja inte så värst mycket, jag har handlat, ätit, bakat, pluggat och kollat på Ghost Whisperer.


Bakningen hade jag lite halvångest över, men ibland måste man unna sig och mina kardemummamuffins med chokladbitar blev supergoda!


Ikväll är det OS som gäller, inget annat spännande på tv vad jag kan komma på, imorgonbitt spelar Sverige mot Slovakien och jag ska nog ändå sätta igång tv:n, sen om jag somnar är en annan femma.


Ja, jag älskar att ha lov egentligen, och finner inte mycket nytta i att plugga något annat än samhällskunskapen för tillfället. Behöver respons på min rapport innan jag skriver nåt mer, religionen är först om tre veckor och svenska-b-boken läser jag ändå för nöjes skull. Det är de där talet också... NEJ en muffins på det.

Av Sofia Ohlsson - 24 februari 2010 09:59

Då var det äntligen onsdag igen. Två dagar av det här lovet har redan glidit förbi, three to go. Jag känner att det finns mindre och mindre att göra på projektrapporten, jag vet som sagt inte riktigt hur jag ska gå vidare, får väl ta förmiddagen till det och se hur långt jag kommer eller om jag kan ändra något i det jag redan skrivit.


Mamma är hemma idag, sjuk, typiskt. Det är inte bra men bättre än att åka till jobbet, sjuk. Hon sover fortfarande vilket är länge för att vara min mamma, så jag får nog ta hand om henne lite idag.


Ja det är inte mycket planer för dagen som ser annorlunda ut än tidigare dagar, rapportskrivande, samhällsplugg och ghost whisperer, livet är underbart! Jag vill baka en kladdkaka dessutom, men min kropp behöver inte mer fett eller socker kan jag känna. Sen spelar det ingen roll hur lite sånt jag äter för av någon anledning ökar vikten för varje gång jag vågar ställa mig på en våg, fy sjutton.


Hoppas ni får en bra dag iallafall, jag återkommer senare, hejhopp hästgalopp.

Ovido - Quiz & Flashcards