Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Sofia Ohlsson - 8 februari 2010 21:19

Hej bloggen nu sitter jag här igen, som jag förutspådde, dagen har gått mycket snabbt och varit helt okej. Jag blev lite rastlös på dansen och trött men jag tror det är lite för att jag vet att jag ska ha en lååång dag imorgon och som jag nämnde tidigare är det problemet så gott som löst om två veckor.


Nu är det spårlöst på Tv, mina stora katter busar runt på mitt rum, under sängen, på sängen, på golvet. De är söta, men busiga.


Nu tänkte jag krypa ner i sängen nu, jag gillar spårlöst och tänkte ge Community på sexan klockan tio en chans, vi hörs imorgon iallafall, HEJDÅ OCH GODNATT!

Av Sofia Ohlsson - 8 februari 2010 09:06

Och så var det måndag igen, ska man skratta eller gråta? Jag väljer nog trots allt det förstnämnda. Skoldagarna börjar bli slappare, måndagar blir bättre nu när vi är så gott som färdiga med projektarbetet (Jajamän, förnekelse av det kvarvarande på hög nivå). Nej men ärligt talat så ska jag inte börja med rapporten förrän på sportlovet om exakt två veckor och kvar på låtarna är endast finslipning för att få lite studiokänsla till exempel. Sen tisdagarna efter sportlovet kommer troligtvis gås mellan 09.55 och 14.20 istället för 08.15 - 15.30, helt underbart! Ja så framtiden ser ljus ut, bokstavligt talat också eftersom det blir ljusare för var dag som går, och jag längtar tills jag kan börja ha ballerinaskor.


Ja så snart börjar skolan, om lite mindre än en timme vill säga, jag slutar vid halv fyra idag men ska inte hem direkt utan först nerom kyrkogården med Helena för att ordna med en uppgift till religionen. Sen ska jag snabbt äta, byta om och köra till dansen, bara dans för min egen skull idag, jag längtar till Tinas som var väldigt rolig sist, ja de andra var med kul men ett speciellt moment i Tinas dans var roligt, tyvärr kommer det här momentet att kännas lite extra d jag trillade i trappan i fredags, ett blåmärke rikare och ni förstår kanske vad jag menar!


Dagarna går snabbt och innan jag vet ordet av sitter jag här igen och skriver, fast lite efter nio ikväll, ja vi hörs helt enkelt, någon gång, ha det bra alla läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards