Alla inlägg den 5 september 2011

Av Sofia Ohlsson - 5 september 2011 20:45

Här kommer en liten snabb lägesuppdatering från mig! Med tanke på att det är måndag är jag ändå rätt stolt att berätta att jag gick upp i tid imorse, jag var knappt trött och gjorde mig i ordning i ett bra tempo så jag slapp stressa, en ganska skön morgon ändå. Jag och Erika och Karolina var tidiga i skolan, mellan åtta och elva läste jag i "svensk aktiebolagsrätt" innan vi åt lunch och gick mot föreläsning. Därefter satt jag kvar i skolan mellan två och halv sju, det kallar jag att ta vara på timmarna. Jag har varit duktig om man ser till antalet timmar men jag vet inte om jag har lärt mig något. Jag har läst något enormt sakta men försökt fokusera på lagtexten och hoppas att jag kan ta med mig några av anteckningarna till det jag lär mig. Jag var hemma runt sju och åt av min fiskgratäng som jag gjorde igår. Hemmagjord fiskgratäng är inte fy skam och det var ett bra recept! Annars har jag bara diskat, bokat tvättid och slötittat lite på Idol här. Det är snart läggdags och jag har bara varit hemma knappt två timmar, det är tuffa tag men jag ska verkligen försöka ge allt. Mer kan jag ju inte göra!


Nu ska jag ordna lite snabbt med bestyren här hemma innan jag kryper ner mellan lakanen. Hoppas att ni alla har det bra, vi hörs nog snart igen! Hej

Ovido - Quiz & Flashcards