Alla inlägg den 2 september 2011

Av Sofia Ohlsson - 2 september 2011 17:43

TGIF, äntligen är det fredag, och vilken fredag! Jag vaknade kvart i sex, eller ja, nin klocka ringde så att jag vaknade, det är inte ofta jag vaknar av klockan, normalt vaknar kroppen efter rätt mängd sömn och jag kan stänga av larmet men idag var jag inte vaken när det ringde. In i duschen - ut ur duschen - föna - sminka - koka ägg - smöra knäcke - äta frukost, ja ni vet hela morgonen i ett. Kvart i åtta träffade jag Erika och gick till Juridicum, två timmars läsning senare var det föreläsning i två timmar och därefter en välbehövd timmes lunch. Mellan ett och tre var föreläsning nummer två ochnär den var slut gick jag, Erika, Karolina och Madde till Waynes Coffe, fikade och pratade igenom allt vi lärt oss de här två dagarna för att se så alla var med ungefär. Jag kom hem nu vid halv sex så jag får väl ändå lov att tycka att jag hunnit med mycket den här dagen, framförallt har jag pluggat mina timmar som jag ska och den välbehövda helgen som stundar ska nog kunna bjuda på lite mer läsning mellan varven!


Nu är jag egentligen bara hemma en snabbvända för att diska, ordna med lite saker här hemma och vara för mig själv lite innan det bär av hem till Erika. Vi ska nog beställa hem pizza och kolla på EM-kvalet Sverige - Ungern ikväll. Det blir nog inte sent men väl trevligt och vem behöver inte lite sällskap efter en sån här lång dag full med bolagsrätt.


Ja men om jag skulle sätta igång med disken så det blir något av allt det här! Vi hörs, hoppas att ni alla haft en bra fredag och får en fortsatt bra helg. Hej.

Ovido - Quiz & Flashcards