Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sofia Ohlsson - 12 februari 2011 18:05

Idag har jag troligtvis haft en av de slappaste dagarna på länge, det var skönt att sova länge, ta det lugnt framför tv:n och inte stressa med mina bestyr i förmiddags. Jag gick ut på stan vid ett ungefär och gick inom Borett en vända, hittade tyvärr inget den här gången, måste skynda mig innan presentkorten går ut.Jag kikade inom randiga rutan och blev sugen på att köpa en massa festklänningar, kom på att jag har fem klänningar därifrån, synd att jag inte får använda dem så ofta, men nu när det blir lite mer vår väntar säkert en hel del utgångar i Lund, för att inte tala om alla baler, och fester med finare kläder som väntar under hela min studietid.


Nu ikväll har jag varit och handlat, så fort mamma hör av sig om att hon åker från Ronneby ska jag börja fixa med pizzan, den skulle tydligen jäsa en timme också, det brukar inte pizza behöva göra men nu har jag ett nytt recept. Ikväll tänkte jag kolla på melodifestivalen och fortsätta min lugna lördag, skönt att vara hemma och mysigt att få pussa på katterna en massa. Nu ska jag bara fortsätta ta det lugnt, vi hörs, hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards