Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Sofia Ohlsson - 11 februari 2011 18:44

Hej hopp, idag har jag haft tre timmars seminarium om offentlig upphandling, tre timmars håltimme och två timmars föreläsning - en introduktion till marknadsförignsrätten, det har väl varit sådär får jag erkänna men i goda vänners sällskap funkar det mesta. Efter min långa skoldag och efter att ha släpat min tunga väska runt halva Lund tog jag tåget hem till mammas och här har jag ätit riktigt god fredagsmat - canneloni med tonfiskfyllning i tomatsås - MUMMA. Ikväll ska jag mysa med världens bästa katter, äta godis och krypa ner framför tv:n. Mamma är på konsert ikväll och jobbar imorgon så jag har en massa tid till att läsa kurslitteratur som jag hämtade på posten på väg från tåget.


Imorgon ska jag försöka utnyttja mina presentkort som jag har kvar sen studenten, jag tänkte kika in lite klänningar också om jag hinner. Ja men där har ni min helg, på söndag antar jag att det blir en lugn dag, jag stannar nog och umgås med mamma innan jag åker hem. Vi hörs senare kära läsare, hoppas ni får en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards