Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Sofia Ohlsson - 19 januari 2011 19:37

Idag har jag inte haft några schemalagda lektioner och det var mer än välkommet med en dag att fixa allt annat jag inte hinner med annars. Jag gav iallafall mig själv sovmorgon till klockan åtta och tog min tid att göra mig redo inför dagen. Därefter började jag läsa i Avtalsrättsboken, så småningom fixade jag till en lunch, läste lite till och vid ett gick jag ut på stan. Första anhalten var Juridicum där jag köpte ännu mer kursmaterial, ett seminariehäfte, lagtextkomplex och ett häfte med internationell avtalsrätt, 350 kronor fattigare, sweet.


Jag köpte ett kollegiblock i Af-borgens akademibokhandel och mötte sedan Madde utanför halv två. Vi gick upp till Gerdahallen, hon köpte träningskort och jag kollade in läget så jag vet var jag ska gå när pengarna vill komma in på kontot. Därefter gick vi en liten runda mot Lunds nation och skiljdes åt drygt en timme senare och jag gick in på Konsum för att handla lite. Nu i eftermiddag har jag pluggat, tvättat, lagat mat och förberett min matlåda till imorgon.


Nu väntar en skypedejt med Malin och ikväll blir det tidig läggning eftersom vi börjar redan klockan åtta uppe i kårhuset. Hoppas ni haft en bra onsdag och imorgon är det ju torsdag vilket innebär att det snart är fredag och då är det bara en dag tills det är lördag och min födelsedag, positivt tänkande! Vi hörs, ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards