Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Sofia Ohlsson - 16 februari 2011 18:52

Idag startade jag dagen med en tjugominuters promenad upp till Gerdahallen, det var iskallt, blåsigt och jag hade en skittung väska så med andra ord var jag frusen, svettig och hade ont i axlarna när jag kom fram. Uppe på Gerdahallen tog jag ett Afropass mellan kvart över tio och elva, det var jätteroligt idag och jag tror att mina favoriter är Afro och Zumba just nu, det ger bra träning men är roligt samtidigt.


Jag tog lång tid på mig när jag duschade, klädde mig och vandrade därefter ner till Palaestra där vi hade vår föreläsning om Fel. När klockan var två var jag ganska hungrig efter att ha levt på fil, flingor, en passionsfrukt, en banan och lite russin. Jag gick helt enkelt hem och åt pasta och köttfärssås, tittade lite på top model och satte mig tillslut och läste två timmar. Nu har jag läst inför morgondagens föreläsning och planerat resten av min fria pluggtid litegrann.


Nu ikväll ska jag bara vara hemma, jag har diskat och plockat upp mina grejer ur väskan. Nu tänkte jag laga lite mat och sätta igång tv:n. Hoppas ni haft en bra onsdag, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards