Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sofia Ohlsson - 4 februari 2011 17:15

Hej blogg och vänner. Äntligen fredag TGIF!!! Idag gick jag upp kvart i sju, lite sovmorgon där minsann, in i duschen ut ur duschen, fön, mat, smink, ja det gamla vanliga. runt kvart i nio vandrade jag bort till Juridicum för Rättsfallsseminarium tre om internationell avtalsrätt. Tre timmar senare mötte jag Madde och Annika på JF för att äta lunch tillsammans och prata lite. Jag gick inom receptionen för att hämta min tenta, tyckte det kunde vara intressant att se vad jag fick för poäng för frågorna och är väl ungefär lika förvirrad nu som jag var innan kan man säga. Det är svårt att veta vad man kan förbättre när det bara är poäng - inga motiveringar, men så är det väl.


Efter allt detta mötte jag mamma och Jacob strax utanför Domkyrkan, mamma hade nämligen åkt ner för att shoppa lite på Nova och vi bestämde oss för att ta en fika. Sköna bönor eller något i den stilen hette fiket som jag så länge velat prova, det blev blåbärspaj med vaniljvisp och en loka, smaskens, fem av fem toasts!


Efter fikan körde mamma mig hem då hon hade lite grejer med sig som jag fick med och sen fick jag faktiskt skjuts upp till Gerdahallen där lite ZumbaAerobic väntade. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om dagens pass, det var kul men inte riktigt lika ansträngande som sist, det känns inte bra när det är lite sådär halvdant så kanske var den förra instruktören som har sitt på tisdagar lite hårdare, jag får gå dit igen iallafall. Utan tvekn så kan jag säga att det är Afron som var tuffast, ingen överraskning kanske men den måste jag prova igen när det passar! Efter en dusch och ett ombyte begav jag mig hemåt och nu sitter jag här, trots allt ganska trött i kroppen och lite osäker på hur jag ska spendera kvällen.


Kanske kommer Madde över, måste prata med henne, hur som helst måste jag ju handla lite mat och diska och sånt tråkigt. Hoppas ni haft en bra fredag och får en fortsatt bra helg, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards