Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Torsdageftermiddag

Av Sofia Ohlsson - 1 juli 2010 18:33

Den här dagen har minst sagt gått snabbt, kanske har det att göra med hur pigg jag var i morse men på jobbet gick det snabbt och vi fick en hel del kunder mot slutet tycker jag nog. När jag gick hem gick jag inom Shack o Matt, hittade en fin tröja som jag provade, vet dock inte vad jag tyckte om den på, men sen var jag ju inte megafräsch efter en heldag i matlagandets tecken så den kanske är snyggare när jag känner mig snygg.. Jag funderar på att kolla in den nästa vecka istället, gå ner på stan en dag då jag känner mig fräsch och sen avgöra då, finns den inte kvar så ser jag det som ett tecken att jag inte skulle ha den heller. Hemma har jag tvättat mitt förkläde och min jobbtröja och gjort klart pastasalladen som jag och mamma ska äta imorgon. Vi ska nämligen åka till Ronneby min mor och jag för att kolla på Diggiloo som uppträder där. Med oss ska vi bland annat ha god pastasallad, coca cola och lite fika, en riktigt mysig mor-och dottereftermiddag.


Mamma jobbar idag förresten, det är mer ett undantag än en regel nu för tiden. Känns konstigt men faktiskt nästan lite skönt att vara ensam ett par timmar, som om sakerna jag ska hinna med blir mer gjorda.


Nu ska jag nog läsa lite och tänka på min Londonresa som jag vill göra NU, jag vill resa, uppleva ett annat land och så vill jag träffa Mallis.


Hoppas ni har haft en bra dag och får en minst lika trevlig kväll, HEJ mer er:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ohlsson - 29 december 2011 17:31

Tänka sig vad snabbt det här året har gått, det är bara två ynka dagar kvar av 2011 och själv känner jag att jag är kvar i 2009/2010 någonstans. Vad har hänt i år egentligen? Jag inledde året med att fylla 20, gå juristprogrammets andra termin, vara ...

Av Sofia Ohlsson - 28 december 2011 19:50

... i ett och samma inlägg! Tokiga dagar.. Igår åkte då jag, mamma och Eva till Köpenhamn för en heldag tillsammans. Mamma fick ju i julklapp av mig, tanken var att vi skulle åka till helsingör men hon valde att lägga till lite pengar själv och åka t...

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2011 11:53

Hej svejs annandagsfejs! Idag är jag hemma ensam fast så mycket hemma ska jag nog inte vara. Jag sov lite för länge idag och visst hade jag mått bra av att läsa lite socialförsäkringsrätt istället för allt annat som jag ska göra men så gav jag mig sj...

Av Sofia Ohlsson - 24 december 2011 22:30

Här blir visst ett litet inlägg i alla fall. Jodå, julafton lider mot sitt slut och jag ska snart sova men tänkte passa på att skriva ner lite om hur min dag har varit. Självklart har jag haft världens bästa julafton i år igen, det bästa är ändå att ...

Av Sofia Ohlsson - 23 december 2011 09:09

Tjolahopp, det är så skönt att vara hemma och nära en dator, nu kan jag blogga hur mycket jag vill, eller i alla fall mer än en gång i månaden. Det var en väldigt mysig dag i Karlskrona igår, jag och mamma fikade, gick på stan och hade det sådär mor-...

Ovido - Quiz & Flashcards