Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Sofia Ohlsson - 28 maj 2009 23:04

Nu säger jag Godnatt med en cupcakes bild, de blev ganksa bra:)


Godnatt

Av Sofia Ohlsson - 28 maj 2009 19:04

Idag äre tooorsdag och torsdagar brukar det vara trevligt eftersom det är dagen innan fredag, så idag har vi haft en normal torsdag med fika på ensemblen, lite muntlig utvärdering. Extrainsatt klassråd med karnevalsplanering, det känns bra nu. Därefter idrott, engelska och tillsist svenska.


När jag kom hem från skolan hann jag inte mer än starta datorn, ladda mobilen och sätta mig ner innan telefonen ringde, pusstelefonen ringde. Det var Gina som meddelade att hon och Cornelia bara satt och satt hemma hos henne och att de var intresserade av sällskap, underbart att höra. Jag rusade ner i min lilla febertakt och vi pratade en stund, sen åkte vi till Bromölla för att kolla på skor och sen åkte vi hem. Jag blev avsläppt på konsum där jag handlade lite mat och mycket ingredienser till Cupcakes.


Nu håller jag på och bakar muffinsen så jag måste skynda mig ner igen. Tack och hej vi hörs senare.

Ovido - Quiz & Flashcards