Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Sofia Ohlsson - 1 maj 2009 21:04

Från gårdagens lilla förfest.

Av Sofia Ohlsson - 1 maj 2009 17:24

Idag är det röd dag, affären stänger om två och en halv timme. Min bror ska på bio och äta pizza med kompisarna, inget ovanligt där. Min mamma är hemma hos sin väninna och äter mat där, trevligt. Jag tycker det är ganska okej att vara ensam hemma, tyvärr är det tråkigt när man inte kan hjälpas åt.


Dagens mat: Än så länge är det bara en yoggi, en fralla och två tunnbröd. har druckit lite saft också. Jag borde äta mer på en hel dag såhär men det har inte funnits ork. Ska snart handla kvällsmaten.


Dagens motion: Min stundande promenad till K-marknad.


Dagens plus: Att vi städat uterummet så där kan man nu sitta och mysa.


Dagens minus: Att spendera fredagkvällen ensam, laga maten helt själv tll bara mig själv. igen.

Av Sofia Ohlsson - 1 maj 2009 15:50

Nu har svininfluensan nått danmark, och dit ska vi åka om en vecka. (Y)


Jag orkar allvarligt talat inte, om resan ska bli inställd för det, eller att bli sjuk och orolig. Jag orkar ingenting idag och önskar att jag för en gångs skull kunde göra något en kväll utan att jag själv måste höra av mig till någon. Det är inte det att jag absolut måste göra något ikväll, men det är tröttsamt att behöva dra igång något varje gång det ens ska bli av.


Speciellt vänner som inte hört av sig på flera månader, då blir man trött.


Nu ska jag sova en stund och ikväll vill jag äta pizza, eller kebab. Hejja hejja. Hoppas ni får en bra kväll:)

Av Sofia Ohlsson - 1 maj 2009 14:29

den första maj ja, shit pommes frites, det är en trevlig dag. Jag är ensam hemma ikväll i guess, och imorgon tänker jag köpa spegeln som jag längtat efter i en vecka nu.


Jag är jättesugen på glassbåten med, eller snarare, glass på glassbåten och helst äta den inne på land. Ska behöva laga min mat själv ikväll, alla förslag är välkomna, just nu ser det ut att bli hämtmat.

Av Sofia Ohlsson - 1 maj 2009 11:16

Var mycket lyckat, elin kom till mig vid fem och vi gjorde oss fina tillsammans, bland annat lockade jag hennes hår och hon tuperade mitt. Kajsa dök upp vid tjugo över sex och efter att vi sjungit lite singstar så var potatisarna färdiga och vi åt en liten stund. Maja dök upp vid halv åtta och en halvtimme senare kom Linda och vi fortsatte med sjungandet.


Klockan var kvart i no när vi begav oss bort till Cornelia, vi stannade på en lekplats på vägen som såg riktigt high-tech ut, kvart över nio befann vi oss sedan hos min bästa kompis och där fortsatte festen två och en halv timme. Därefter drog vi vidare till Lindas Linus men där stannade vi bara en kort stund för Kajsa och Elin ville till klubbstugan, som tur var hade alla redan gått så vi gick vidare för att äta trodde vi, men alla ställen hade stängt. Jag antar att de bara har öppet på fredag-och lördagsnätter inte Valborg.


Därefter gick vi hem och jag låg i sängen vid två kanske. Vi hade iallafall jätteroligt! Tack tjejer för en fantastiskt rolig kväll!

Av Sofia Ohlsson - 1 maj 2009 01:30

Nu är jag hemma efter ett riktigt spännande valborgs-firande. Bilder kanske dyker upp, kul har vi iallafall haft. Blev lite väl mycket springande i klackar mot slutet, det är nog det enda negativa för mina fötter mår inte riktigt bra. Men jag återkommer imorgon (eller senare idag) med detaljer, godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards